چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

Wednesday, 23 October , 2024

گلایه زعیم حوزه اهواز از صداوسیما

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح تبلیغی انصارالحجه(عج) اگر به شکل مناسب پوشش خبری داده شود، تمام ظرفیت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طرح کشوری را دارد.

آیت الله سیدعلی‌جزایری در نشست با اعضای طرح تبلیغی انصار الحجة اظهار کرد: از تمامی افرادی که در این طرح فعالیت می‌کردندتشکر می‌کنم، که درخواست ما برای به انجام رساندن این طرح را پذیرفتند و تمام تلاششان را برای به انجام رساندن این طرح به کار گرفتند.

وی با گلایه از نحوه عملکرد صداوسیمای استان خوزستان نسبت به عدم پوشش مناسب این طرح اظهار کرد: اگر تبلیغات مناسب برای این طرح، از سوی صداوسیما صورت می‌گرفت و آوازه‌ی این طرح به گوش مسؤولین کشوری می‌رسید و یک طرح کشوری می‌شد.

زعیم حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه حتی در استان خودمان هم افراد زیادی از این طرح اطلاع کافی ندارند گفت: می‌توانستیم با کمی تبلیغات بیشتر و بهتر از طریق صداوسیما صدای خودمان را به گوش مردم برسانیم و آنها را برای یاری در این طرح ترغیب کنیم، اما متأسفانه زمینه برای بروز هرچه بهتر این کار فراهم نشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات طرح تبلیغی انصارالحجه(عج) بعد از ماه مبارک رمضان، اعلام کرد: این طرح را حتما باید ادامه داد و شرایط مناسب برای پوشش خبری در سطح استان و کشور را مهیا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس طرح تبلیغی انصارالحجه با ظرفیت ۳۰ خودروی سیار با هدف ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی ویژه ماه رمضان از سوی حوزه‌های علمیه خوزستان  برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار